قوانین و مقررات

قوانین و مقررات سایت مشهد تانوما ثبت نام اینترنت مخابرات مشهد ثبت نام اینترنت مخابرات ایران ثبت نام اینترنت adsl ثبت نام اینترنت vdsl ثبت نام اینترنت ftth آی پی استاتیک بسته های حجمی تمدید سرویس اینترنت مخابرات

استفاده شما از سایت مشهد تانوما www.mtanoma.com و خرید اینترنت adsl vdsl ftth مخابرات از این سایت به معنی توافق کامل شما با شرایط و ضوابط ذیل تلقی می گردد:
خرید اینترنت از سایت مشهد تانوما بر مبنای قوانین و آئین نامه های موجود در مورد تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ایران صورت می پذیرد.
سایت مشهد تانوما نماینده شرکت راهبر سیستم آرین (پارتنر مخابرات استان خراسان رضوی) جهت ارائه اینترنت مخابرات ایران به مشتریان است. قیمت سرویس ها و کلیه خدمات سرویس های ارائه شده صرفاً توسط مخابرات تعیین می‌گردد.

با هدف ارائه خدمات بهتر و آگاه‌سازی مشتریان، ما خود را در بروزرسانی مداوم اطلاعات سرویس ها و محتویات متعهد می‌دانیم.
مشهد تانوما به هیچ وجه اطلاعات منحصر بفرد کاربران را به اشخاص و طرفین غیر واگذار نخواهد کرد و ضمنا با استفاده از آخرین فن آوری ها متعهد است حتی المقدور از حریم شخصی کاربران دفاع کند.
کاربران متعهد هستند که در دسترسی به مشهد تانوما مقاصدی خارج از حوزه سفارش اینترنت ADSL و VDSL و FTTH را دنبال نکنند.

تمامی اطلاعات شخصی که مشتریان محترم در سایت ثبت و درج مینمایند بصورت کاملا محرمانه در نزد سایت مشهد تانوما به امانت میباشد و تنها برای ارائه خدمات بهتر مورد استفاده قرار میگیرد.
در صورت استفاده از هر یک از خدمات مشهد تانوما، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب کاربری و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیت‌‏هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز عبور انجام می‏‌پذیرد به عهده کاربران است.
تمامی اطلاعات و مطالب مندرج در این سایت برای مشهد تانوما محفوظ بوده و هرگونه استفاده و کپی برداری و نشر مطالب بدون کسب مجوز از مسئولان سایت پیگرد قانونی دارد.
در صورت عضویت و وارد کردن مشخصات در سایت و ثبت سفارش یا خرید شما موافقت میکنید که فروشگاه اینترنتی مشهد تانوما بصورت الکترونیکی (ایمیل، تیکت و پیامک) با شما در ارتباط بوده و به درخواست و سوالات شما پاسخ دهد.
مشهد تانوما ممکن است دارای لینک‏‌هایی به سایت‌های دیگر باشد. این سایت‏‌ها تحت کنترل و در ارتباط با مشهد تانوما نیستند و هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتویات این سایت‏‌ها ندارد.
محصولات ارائه شده (سرویس های اینترنت پرسرعت مخابرات) در مشهد تانوما مناسب استفاده افراد زیر ۱۸ سال بوده و در صورتی که کاربران به سن قانونی نرسیده باشند ‌‏باید با اطلاع والدین و یا قیم قانونی، به خرید و پرداخت اقدام کنند.